Система знижок відключена до кінця воєнного стану. Слідкуйте за нашими новинами та рекламними пропозиціями.
Система знижок
Більше покупок — більше знижок:
> 3000 грн — 3% на наступні покупки
> 10 000 грн. — 5 %
> 18 000 грн. — 7 %
> 25 000 грн. — 10 %
> 50 000 грн. — 12 %
> 75 000 грн. — 13 %
> 100 000 грн. — 15 %
Привілеї власників клубної картки:
ВИГОДА
Додаткові 5% знижки за 7 днів ДО та 7 днів ПІСЛЯ дня народження власника картки
Ви першими дізнаєтеся про нові надходження, спеціальні пропозиції та акції салонів
Швидкий доступ до персонального кошика - ми відстежуємо Ваші уподобання, робимо ексклюзивні пропозиції на ті товари, які Вам цікаві
Участь у спеціальних заходах, тематичних дегустаціях, організованих тільки для закритого клубу власників дисконтних карток
Участь у розіграшах та конкурсах від організацій-партнерів InVino
Питання та відповіді
ПОДРОБИЦІ
Які переваги у карти лояльності / навіщо вона мені потрібна?
Карта лояльності дає можливість скористатися всіма знижками та привілеями, що діють на момент покупки.
Де видається / як отримати карту лояльності?
Карта лояльності видається і оформляється в кожному салоні мережі InVino абсолютно безкоштовно в обмін на заповнену анкету з вашим підписом.
Де карту активувати?
Карта, видана в магазині, активується при першій покупці. Далі її не потрібно додатково активувати.
Як я можу користуватися своїм дисконтом?
У момент покупки дисконт активується за пред'явленням картки, або за отримання смс на номер телефону власника картки.
Забув карту. Що робити, щоб використовувати знижки?
Якщо карта не може бути пред'явлена при здійсненні покупки, то в магазині, за номером телефону, є можливість її знайти і застосувати всі належні привілеї.
На які покупки не поширюється знижка?
Знижка згідно з дисконтною карткою не поширюється на акційні товари, однак сума купівлі/послуги накопичується на персональний рахунок картки.
Що робити, якщо карта втрачена?
Якщо картку втрачено, зверніться до будь-якого салону мережі "InVino" і ми її відновимо.
Змінив номер телефону. Чи потрібно змінювати карту?
Можна отримати нову картку або оновити телефонний номер для старої. Для цього необхідно звернутися до співробітників салонів мережі InVino.
Чи може інша людина скористатися моєю карткою з мого дозволу?

Може, якщо є повнолітньою.
Яку особисту інформацію ви збираєте? Для чого?
Персональні дані, надані покупцем для оформлення дисконтної картки, використовуються виключно для реалізації дисконтної програми.

Ми зберігаємо ваші:
ім'я, прізвище – для ідентифікації, адресації замовлень;
e-mail - для розсилки, якщо ви не проти отримувати пропозиції від нас;
дата народження - для можливості привітати вас у цей день;
мобільний номер - для оперативного зв'язку.
Які переваги у карти лояльності / навіщо вона мені потрібна?
Карта лояльності дає можливість скористатися всіма знижками та привілеями, що діють на момент покупки.
Де видається / як отримати карту лояльності?
Карта лояльності видається і оформляється в кожному салоні мережі InVino абсолютно безкоштовно в обмін на заповнену анкету з вашим підписом.
Де карту активувати?
Карта, видана в магазині, активується при першій покупці. Далі її не потрібно додатково активувати.
Як я можу користуватися своїм дисконтом?
У момент покупки дисконт активується за пред'явленням картки, або за отримання смс на номер телефону власника картки.
Забув карту. Що робити, щоб використовувати знижки?
Якщо карта не може бути пред'явлена при здійсненні покупки, то в магазині, за номером телефону, є можливість її знайти і застосувати всі належні привілеї.
На які покупки не поширюється знижка?
Знижка згідно з дисконтною карткою не поширюється на акційні товари, однак сума купівлі/послуги накопичується на персональний рахунок картки.
Що робити, якщо карта втрачена?
Якщо картку втрачено, зверніться до будь-якого салону мережі "InVino" і ми її відновимо.
Змінив номер телефону. Чи потрібно змінювати карту?
Можна отримати нову картку або оновити телефонний номер для старої. Для цього необхідно звернутися до співробітників салонів мережі InVino.
Чи може інша людина скористатися моєю карткою з мого дозволу?
Може, якщо є повнолітньою.
Яку особисту інформацію ви збираєте? Для чого?
Персональні дані, надані покупцем для оформлення дисконтної картки, використовуються виключно для реалізації дисконтної програми.

Ми зберігаємо ваші:
ім'я, прізвище – для ідентифікації, адресації замовлень;
e-mail - для розсилки, якщо ви не проти отримувати пропозиції від нас;
дата народження - для можливості привітати вас у цей день;
мобільний номер - для оперативного зв'язку.

Залишились питання?
+38 (050) 404 87 65
Про компанію
Сервіси / Послуги
Салоны вин
Мироносицька, 54
ПН — НД
10:00 — 22:00
+38 (050) 402 42 46
Пр. Гагаріна, 43
ПН — НД
10:00 — 22:00
+38 (050) 343 52 56
Культури, 8
Тимчасово не працює
Космічна, 23
Тимчасово не працює
Підписатися на розсилку